جلسه هماهنگی احداث ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد برگزار شد


به گزارش روابط عمومی فرمانداری بهاباد؛ در جلسه ای که صبح امروز چهارشنبه 7 آذر 97 با حضور فرماندار بهاباد، معاون مهندسی و معاون طرح و برنامه فرمانده انتظامی استان یزد، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری و فرمانده انتظامی شهرستان بهاباد در محل فرمانداری برگزار شد هماهنگی لازم جهت احداث ساختمان و تأمین تجهیزات مورد نیاز ستاد فرماندهی انتظامی انجام شد.

فرماندار بهاباد در این جلسه با بیان اینکه حفظ امنیت و آرامش مردم یکی از مهمترین اهداف نیروی انتظامی است گفت: داشتن امنیت پایدار به زیرساخت های لازم نیازمند است و لذا نیروی انتظامی برای اینکه به وظایف محوله خود جامه عمل بپوشاند، نیازمند تجهیزات است.

"محمد مهدی خانی زاده" با تقدیر و تشکر از تلاش های شبانه روزی فرمانده و پرسنل نیروی انتظامی در برقراری نظم و امنیت، آمادگی خود را جهت همکاری در رفع مشکلات نیروی انتظامی شهرستان اعلام نمود و گفت: امیدواریم با افزایش تجهیزات، روز به روز شاهد ارتقاء امنیت در شهرستان باشیم.

تأمین بخشی از اعتبارات مورد نیاز جهت احداث و نوسازی ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان بهاباد از محل اعتبارات تملک دارایی شهرستان و تخصیص اعتبار جهت بازسازی بازداشتگاه مرکزی شهرستان از برخی مواردی بود که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و به تصویب رسید.